Rock star - horolezecke kurzy, seminare, metodika, akreditácia

Aktuality

Meno: Heslo:

Prihláste sa a budete mať možnosť vytvárať a komentovať aktuality.

"Anonym nikdy za nič nestojí, lebo sám svoje meno nepokladá za nič"
(William Shakespeare)

Jeden deň - jedna cesta v Tatrách - zima SZ Hrana na Malý Kežmarský štít
SZ Hrana Na Malý Kežmarský štít v krátkosti znamená 900 metrov lezenia v snehu, firne a skale v klasike vylezenej 1912 roku pánmi A.Grósz, T.Krégczy a L.Rokfalusy. A že tam úseky za III dajú človeku celkom zabrať bude jasné každému kto cestu v zime polezie. S Lubkom sme to dali z Brnčalky na vrcho...

Odviate vetrom 10.02.
V nedeľu pomalinky stúpame na Brnču... Kocháme sa mesiacom osvietenou dolinou a s malou dúšičkou dúfame že sa zajtrajšia predpoveď počasia nenaplní do bodky. S Ľubkom a Miškou máme v pláne jednu lezeckú túru a jednu lyžiarsku. Ideme na blink tak uvidíme či sa vôbec dostaneme ráno z chaty.....Ranná p...

Základný horolezecký kurz vo Vysokých Tatrách - Zimný 02.02.2020-08.02.2020
Náš týždeň "lezenio-učenia" sa niesol v znamení vetra, sneženia, lezenia a nakoniec aj slniečko na nás mrklo jedným očkom. Napriek nie najpriaznivejším podmienkam "naša šestka", Miško s Honzíkom a Ferko s Palinom pod odborným dozorom Bašky a mňa, zabojovala a boli sme v teréne každý deň. Prvý deň ...

Základný horolezecký kurz vo Vysokých Tatrách - Zimný 19.01.2020-25.01.2020
Tak sme si spoločne s Lacom a Ľubkom užili famózne počasie a podmienky na lezenie. Štyri plné dni v teréne, Dva dni v ľadoch a dve cesty na štíty... Nechýbalo ani večerné tooretizovanie prenesené v dalšom dni do praxe... Piaty deň oddychový sme venovali skúmaniu snehovej pokývky a lavínove...

Na lyžiach s Radkom a Baškou - okružka cez Kopské sedlo
Je 17.01. ráno vyrážame trošku neskôr - upchatý Ružomberok kamiónmi... Na parkovisku Bielej vody prebalujeme Batohy a "skáčeme" do lyží. Vyzerá že počasie bude fajn, slniečko svieti a nakoniec ani ten vietor neje taký silný. Šľapanie celkom ubieha, stále držíme pohodové tempo a uprostred zimy si uží...
[komentáre: 0]

Prvé kurzy tohtoročnej zimnej sezóny
Počasie jarné, podmienky parádne, super frekventanti, ideálny začiatok sezóny. Víkend 10.-12.1. sme si na oboznamovacom kurze, ktorý viedla Baška a kurze lezenia v ľadoch a mixoch pod mojím vedením, užili trochu vetra a prachovných lavínok s trochou drkotania zubov aj teplého slniečka a pohodového ...

Máj máme pomaly za sebou...
Čo sme všetko stihli? Len čo sme sa vrátili z Pitztallu od 03. do 10.mája sme mali základný kurz na skalách v Manínskej úžine. Všetkých šesť účastníkov bolo šikovných a aj napriek nepriaznivým predpovediam počasia sa kurz niesol v znamení pohody lezenia a dobrej nálady. Všetci nám v záverečný deň do...

Pár slov z tohtoročnej zimnej sezóny 2019
V janári sme a kamarátmi a spolulezcami z Považskej s strávili atívny víken na Brnčálke, v sobotu sme sa venovali lavínovej problematike a neďeľu išla časť "zájazdu" pod dozorom LaCa lyžovať a časť so mnou liezť ľady. Žiaľ keďže bol víkend aktívny tak nebol čas moc fotiť tak len pár fotiek z presunu...

Druhá polovica sezóny nielen v znamení kurzov
Druhá časť letnej sezóny bola v znamení vodenia túr na naše Tatranské velikány. V rámci vodenia sme s klientami výstúpili niekoľko krát na náš najvyšší kopec "Gerlach" nie len klasikou - Velickou próbou, ale aj Gypsiho cestou a Martinovkou. Neobišli sme ani Lomnický štít, Pyšný štít, Kežmar...

Posledná rozlúčka s Palkom
Priatelia, kamaráti, spolulezci a všetci, ktorí ste poznali Palka Bedeja. S ľútosťou vám oznamujeme, že v štvrtok 20.09.2018 nás Pali navždy opustil po páde kamennej lavíny v južnej stene Vysokej vo Vysoký Tatrách. Posledná rozlúčka s Palkom bude v stredu 26.09.2018 o 12:30 na Kamennej ceste v Tr...