Aktuality

Meno: Heslo:

Prihláste sa a budete mať možnosť vytvárať a komentovať aktuality.

"Anonym nikdy za nič nestojí, lebo sám svoje meno nepokladá za nič"
(William Shakespeare)

Jarná Paklenica
.... Zalezte si snami... a už je po Paklenici, Vo všednom víre života chvíľkové ohliadnutie do minulého týždňa. Parádne počasie, perfektná patia, perfektné lezenie a super zázemie. Takto by som v krátkosti charakterizoval tohtoročné "Zalezte si s nami v Paklenici". Nazbieralo sa nás dokopy dva...
[komentáre: 1]

Skialp Fun - Nedeľa na hrebeni Malej Fatry
V piatok mi priletel email od Duška, že Fun akcia. Super. Hneď som zrušil plaveckú akciu vDunaji azačal sa tešiť na spoločné Rockstárovské potulky. Predpoveď počasia bola povzbudivá, trocha slniečka trocha mrakov. Vsobotu sa to pohoršilo, ale ani takáto predpoveď ma neodradila. V...
[komentáre: 5]

Lavínový kurz 22.-24.03.2013
Štvrtok okolo obeda sadáme do auta a vyrážame smer Tatry. Lavínový kurz nám začína od piatku, ale ideme si "ukradnúť" jeden deň pre seba... N a chatu prichádzame neskoro večer, s zajačikmi to v silnom vetre a snežení moc nerýchlo nešlo... Piatok nebol o nič lepší a tak sme sa poflakovali na chate, o...
[komentáre: 0]

Po dvoch týždňoch zas chvílku doma
.... 1.marca, sedíme v "méďovi" lebo deti, Baška, ja a pes + vercajch sme sa do "fabky" nevošli. Samozrejme v ramci chrípkovej epidémie som ešte okrem nákupu špeci lepidla do -25°C musel vyzdvihnúť šte antibiotiká.... a tak sme nakoniec nestihli dohodnutý vývoz na Žiarsku chatu, kde mala Baška Lavín...
[komentáre: 2]

Skialp fun na ľadovci
Priatelia, plán akcie začína mať konkrétnejšiu podobu. Zatial sme na "pevno" dohodnutí Dušan, Baška, Lubko. Čo musíte zvládať keď sa chcete pripojiť? Samozrejme lyžovať vo voľnom teréne aspon aspon 25° svah (to sme na skialpkurzoch lyžovali). Zvládať pohyb v horách v zimnom teréne, ideálne pre absol...
[komentáre: 4]

Príbeh o trafenej mulde, alebo ako sa Elbrus, Žôfré a Mávždymačky na skialp dali
Máme za sebou krásny týždeň v Tatrách, na Brnčálke, v bielom tichu. Práve tá taranská nádhera je dôvod pre ktorý sme tu. Chceme sa naučiť ako sa k nej bezpečne priblížiť, kedy si ju užívať a kedy nechať na pokoji. Našimi približovátkami sú tentokrát skialpové lyže, sprievodcami a inštruktormi ako ...
[komentáre: 3]

Zimná sezóna je skoro za nami....
... ako to už býva po "dlhom" tatranskom kurzovaní sa snažím postupne ukrajovať z tej kopy práce čo sa zatial nahromadila. A tak prišiel čas aj na report Sezónu sme začali na začiatku januára lavínovým kurzom, podmienky boli super, myslím že skvelé na to aby sa každý z účastníkov naučil maxim...
[komentáre: 0]

Ako sme (ne)vybúchali ľady za Viedňou (9.2.2013)
Vo štvrtok my volal Tomáš, že či "nevybúchame" nejaké ľadíky v Rakúsku. Ahneď navrhol dve blízke lokality za Viedňou v oblasti Ötschergraben aLillienfeld vzdialené od Bratislavy 120 a180km. Celkom sme boli v očakávaní, že aké budú podmienky, keďže počasie a zima je taká aká je....

Kurz skitouringu
Všetko sa to začalo začiatkom januára keď som sa rozhodol zdokonaliť sa vtechnike lyžovania vneupravenom teréne asamozrejme aj technike výstupu. Myslím, že sa nemusím opakovať že kurzy ROCKSTAR sú vždy zárukou spokojnosti. Pomaly sa blížil deň D, apočet účastníkov zájazdu sa...
[komentáre: 2]

Zdokonaľovací kurz vo VT - zima - Video
Link na malometrážne video....