Aktuality

Meno: Heslo:

Prihláste sa a budete mať možnosť vytvárať a komentovať aktuality.

"Anonym nikdy za nič nestojí, lebo sám svoje meno nepokladá za nič"
(William Shakespeare)

Prvý Tatranský letný kurz...
Štvrtok 19teho konečne parkujeme auto na Tatranských Matliaroch, kde nás už netrpezlivo čakajú Peťo (Server) a Ondrej (Ondro). Tretím účastníkom je Kamil, ten však na chatu príde až zajtra ráno. Cesta na chatu ubieha pomaly. To však netuším, že niekomu ešte pomalšie... Musím priznať, že tento kurz b...

Z júnového kurzu v Maninskej
Tak sezóna sa nám rozbieha a máme za sebou druhý termín kurzu na skalách v Maníne, na ktorom sa zúčastnilo sedem frekventantov. Zišla sa u nás partia perfektných ľudí, čo bolo poznať nielen na príjemnej každodennej atmosfére, ale aj na tom, ako tí lezecky zdatnejší podporovali a povzbudz...

Ako bolo na ľadovcovom kurze?
Je 29-teho ráno. Narýchlo zbalené veci s Baškou prehadzujeme do Milanovho auta a vyrážame smer Rakúsko . Väčšiu časť cesty som prespal... Prichádzame na parkovisko Franz Josefs Hohe, kde už netrpezlivo čakajú ostatný účastníci kurzu - Fuga, Michálek, Ondro, Mário, Peťo. O chvíľu už vyrážame sm...

Prvý tohtoročný manínsky kurz
V dňoch 18.-24.5.2008 sme uskutočnili prvý tohtoročný manínsky kurz. Napriek daždivému počasiu sme naplnili aj praktickú stránku kurzu a liezli sme štyri dni zo šiestich... Na kurze bolo prihlásených päť frekventantov, kurz úspešne ukončili iba štyria. Musím všetkých pochváliť za dobre zvládnutú pra...

Jedna z naj ciest v tatrach
Dňa 31.5.2008 sme sa schlapcami vybrali o4:00 ráno zo Zvolena do Tatier po ceste sa stavili ešte pre Terminátora alias Daníka D.vBanskej Bystrici sktorým som liezol asi jednu snajkrajších ciest vmojom živote na Voliu vežu cesta sa volala Puškašova cesta a...

Petrohradské PADanie 2. 5. 2008
Určite ste o ňom už čítali, počuli, snívali: stretnutie bouldristov a neformálna súťaž. Váľate sa po matraci (o tom ten bouldering naozaj je) a hneď vedľa vás majstri váľania. Aké tie petrohradské bouldre naozaj sú, o tom sme sa šli presvedčiť na vlastnej koži. Tej rýchlo ubúdalo. Žula je tu väčšino...

Tak a zimná sezóna je definitívne za nami...
...tesne po veľkej noci, utorok večer otvárame predposledný zimný kurz tejto sezóny. Kurz mal trošku neštandardný priebeh a jeho program bol viac-menej prispôsobený znalostiam a potrebám účastníkov Mária a Luisa. Liezli sme ľahšie cesty, ale za to sme kládli dôraz na metodiku a bezpečnos...
[komentáre: 0]

Pád lavíny v oblasti Zeleného plesa 24.3.2008 - čo sa vlastne stalo?
Účastníci: Peťo, Ondro a maďarskí horolezci, nazvime ich Zolo1, Zolo2 Rozhodli sme sa sOndrom ísť na tri dni na Chatu pri Zelenom plese trochu ľady potrápiť, zostalo nám niečo nedokončené znášho februárového výletu. Na chatu sme dorazili vnedeľu popoludní. Počasie bolo nád...

Glumov výlet do Peru....
....... pri mori som bol dva dni, ale ak som nestratil aklimatizáciu, tak som stratil kožu haha - som červený ako rak a nemožem nosiť batoh, zajtra by som mal íst na 4 dni trek, tak snád to bude dobré... podarilo sa mi vyšlapať na jednu 5825 metrov horu - začínali sme v 34...
[komentáre: 0]

O tohtoročnom kurze VHT (2008)
V nedeľu 16. marca sme sa v poobedňajších hodinách rozlúčili s absolventmi zimného VHT seminára. S Milanom, Karolom, dvoma Romanmi z THC Púchov a Peťom z Trenčína sme od 12.3. večer úspešne prekonávali úskalia tohtoročného kurzu. Po príchode na chatu sme síce začali neskôr a nabrali menší sklz, ale ...